Sundsvall!

WÖHÖÖÖW! Jag drar till Sundsvall imorgon bitti för jobb där resten av veckan också ska jag få bo på clarion, fett nice!! Är lite nervör måste jag säga men det ska bli grymt kul! Träffade ju dom flesta i den butiken på konferensen vi hade i mars månad sen så har jag varit och jobbet där en gång förut, så det ska nog gå bra. Men innan jag dra måste jag packa, diska, lägga upp kommande räkningsbetalningar, sänga sopor, duscha, JA MEN ALLT! Har precis varit och hämtat ut mitt nya pass, måste säga att det är sjuuukt vad snyggt det nya passet är! Dessutom fick jag behålla mitt gamla så då kan jag fortsätta använda det när jag ska ut så jag inte tappar bort det nya (jag som inte tagit körkort...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback