Påskäggsjakt!

Simon och Victor kom förbi ikväll med några påskägg fyllda med godis och introducerade mig för deras tradition de gör varje år sedan några år tillbaka, nämligen att man gömmer varandras påskägg och letar sen upp dom igen. Så vi turades om att stå utanför lägenheten, två i taget, också gömde vi varandras ägg. Jag gömde tydligen mitt bäst (bland den rena disken) då simon hittade sitt sist. Jag hittade mitt i micron och Victors ägg hade Simon gömt i min vant -och möss låda på hatthyllan.


Efter äggjakten kollade vi på filmen abduction. När filmen var klar så tänkte jag "åh vilken bra film det var". Precis då kläcker Victor ur sig sarkastiskt (vilket jag såklart inte fattar) "åååh vilken bra film det var, eller hur simon?!". "Jaaa, skiiitbra, victor" svarar Simon. Och jag som fortfarande inte fattat ironin säger "jaaa, visst var den?!?!!?" Asglad. Sen kollar de på varandra och sen på mig, och då inser jag att de inte var så seriösa, haha.

Imorgon är det jobb, hela veckan fram till lördag jobbar jag heldagar. Kommer bli en tuff vecka känns det som. Men imorgon kommer Mia hem till mig efter hon slutar jobbet och lagar korvstroganoff med mig och sedan ska vi på bio med hennes vänner, ska bli skoj! Tror filmen vi ska se heter hunger games eller någon liknande. Men nu ska jag ta och lägga mig för att orka upp imorgon! God natt.

Kommentarer
Postat av: jennifer edström

abduction är ju fan svinbra! :D

2012-04-10 @ 00:09:29
URL: http://partietraumatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback