Partyhumör slutade med mys i sängen

Jag och Mia sköt upp hårlockandet till imorgon. Så efter jobbet drog jag en repa på systemet, lullade på här hemma med att duscha, äta, facebooka och lite annat smått och gott. Kvällen fortsatte med att jag mötte upp med Simon och Victor hem till Ninas och Michelles lägenhet och jag måste säga att jag har nog aldrig sett en så fin lya! Lite avis blir jag på deras 120kvm jämfört med mina 29kvm, haha. Nåväl. Det bjöds på hemmagjord kladdkaka, också drack vi lite gott till det. Vid 12 var vi så himla trötta men tänkte att vi borde ju dra ut en liten stund i alla fall, såhär på skärtorsdagen. Det skulle vi inte gjort, för de 30kr vi la ut på garderob var inte direkt välspenderade. Vi gick in, hängde av oss, gick ETT varv och gick sen ut igen. Men men. Så var det med det. På lördag ska Robin G fixa kalas så då blir det nog andra bullar! Fick åtminstone inviga mina nya örhängen som jag köpte inne på ur&penn här om dagen.


Kommentarer
Postat av: Anja

AHHHHHHHHHH JAAAA du bloggar igen!!!

Ses på lördag stumpan ;)

2012-04-06 @ 07:26:40
URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback