JAPAN

Som jag längtar efter den 3e juni! DÅ ska jag och Anja bege oss till JAPAN i TVÅ veckor!!! Vår kära vän Sara som flyttat dit fyller nämligen år den 5e juni så då måste man ju dra dit och fira henne! Planen är att vi ska landa i Tokyo, sova över där en natt och sedan akvitera vårat tågkort vi köpt som gör att vi kan åka omkring hur mycket vi vill i Japan med tåg, buss, tunnelbana och liknande transportmedel. Sen åker vi vidare till Osaka (där Sara bor) i någon dag, sedan vidare till Nara, Kyoto och till sist Tokyo igen där vi spenderar en hel vecka med roligheter och SHOPPING!

  

Det mesta inför resan är faktiskt redan betalt och klart. Alla boenden förutom två nätter är betalda, tågkortet är betalat för (dock har vi inte fått hem det än!), jag har fixat JPY-kontanter för 5000SEK, fixat en liten halsbands plånbok, jag har till och med köpt ett nytt objektiv till min systemkamera enbart för resans skull!


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback