Jag måste diska. och deklarera. och tvätta.

Har en ledig dag idag och vad har jag hunnit med? Fixat naglarna hos Bibbi, sen var det tänkt att jag skulle dra hem och göra alla sånna tråkiga saker MEN så stötte jag på pojkarna som bott i Norge över vintern och bestämde mig för att dra och käka på Max med dom. Så jag kom inte hem förrän NU, 16.00. Tvätta är prio ett för jag har fan inga rena kläder och imorgon är det hemkommarfest för norgeborna så då måste man ju vara fin! Dessutom ska jag iväg och jobba i Sundsvall tis-lör nästa vecka och då måste man ju ha något att ha på sig.



Som ni ser, skulle behöva diska. Har gjort samma sak igen, gått hem till mamma och ätit nu när jag haft för mycket disk framme så jag inte kunnat laga mat.



Nu har jag mina egna naglar som är förstärkta. De har inte hunnit blivit så långa än men så snart de växt till sig lite kommer det bli ännu finare. Vi funderade en stund på hur vi skulle blinga naglarna, så kom Bibbi på att vi kunde köra vitt glitter på den franska manikyren och det blev ju superbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback