In time

Nu har jag gjort 4 matlådor till bestående av tonfisk i tomatsås och spagetti. Förra omgången av kassler och ananas med ris resulterade i 5 matlådor, så totalt 9! Oj oj oj vad jag kan slappa framöver! Det värsta som finns är när man kommer hem från jobbet också är hela diskbänken + diskhon fylld av disk så man inte kan ställa sig och laga mat på en gång. Detta har varit min situation den senaste veckan vilket har resulterat i att jag ätit borta varje dag denna vecka, haha. Passade även på att koka några ägg så jag har dom färdiga tills frukosten imorgon, duktig tjej! Nu blir det in time med Justin Timberlake, trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Gärddan

Tycker om att din blogg är tillbaka:)

2012-04-07 @ 10:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback