Hunger games

Idag har jag varit på bio med Mia, Ida och Anette. Haha såhär såg det ut när vi satte oss inne i biosalen, helt tomt! Helt ärligt hade jag inga som helst förväntningar på den här filmen, hade aldrig ens hört talas om den förrän för bara några dagar sedan då Mia visade mig trailern på youtube. Tydligen är den baserad på en bok? Tjejen med noll koll. Men jag tror filmer blir som bäst då, när man inte har några "onödiga förhoppningar" på dom, för då blir det så lätt att bli glatt överraskad (vilket jag blev idag)! Samma upplevelse hade jag gällande Avatar. Jag trodde de skulle vara en knäpp actonfilm (och jag gillar faktiskt action, några av mina favoritfilmer är av den generen!) men så kom den och blev den bästa bioupplevelsen jag någonsin haft! Mia, Ida och Anette var förresten ett riktigt bra biosällskap måste jag understryka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback