En bra helg

I lördags hjälpte ju Mia mig ta ut mitt löshår. Känns lite ovant med kort hår igen, vet som inte hur jag ska styla det, men att ha lockigt hår, sådär lite busigt lockigt hår, det trivdes jag i!


Sen var det ju även utgång i lördags, och fy tusan vad skoj jag hade! Robin G hade styrt en grymt bra förfest, hade så himla trevligt! Vi körde fuck the dealer och när det var Anjas tur så satt ju hon bredvid med och blev verkligen "fuckad" då jag fuskade ut rätt svar åt alla andra genom att visa med fingrarna vilken siffra det var, mouaha! Efter den lyckade förfesten tog vi två taxbilar in mot stan och mötte sedan upp på cuprum igen, och där var det också riktigt kul! Lite drama hit och dit, men det är sånt som händer i dimman! Och sist men inte minst avslutades kvällen (såklart) på G3 med lite rumpskakande.

Idag är det enligt min smartphone -4 grader och sol, enligt smhi.se +4 grader och moln och enligt yr.no 0 gradigt och snöblandat regn... Just nu känns det som att smartphonen blandat med smhi.se stämmer bäst när jag kollar ut genom fönstret. Dagens planer består av att först och främst äta lite frukost. Sedan ska jag och Mia sola solarium, sticka ut och springa (inväga mina nya nike skor ♥) och sen lär det ju vara dags för lunch. Planerar att göra en kycklinggryta av curry, paprika och sockerböner med matlagningsgrädde i, sen får vi se hur det kommer smaka men jag brukar kunna lyckas ganska bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback