De senaste dagarna i bilder

Jag hade ingen ork till att ta tag i min disk här hemma så jag och Mia käkade sushi ♥

Jag fick hem bruna linser i posten som jag spontanbeställde genom en telefonförsäljare för några veckor sedan. Har dock bara testat ena lisen, var fan omöjligt att he in skiten!

Mamma var snäll och klippte till mitt hår lite efter att jag tagit ur mina extensions också färgade hon mina ögonbryn. Mitt naturliga hår har gått och fått en sån himla mörk färg och då kan jag ju inte gå omrking med jätteblonda ögonbryn.

Se! Jättemörkt hår ju! Mia hjälpte mig locka håret innan vi skulle på förfest hos hennes f.d klasskompis i torvalla. Hade en riktigt trevlig kväll faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback