Snopp.

Varje gång jag ska skriva en rubrik så är jag påväg att skriva "hej hopp gummisnopp" men sen inser jag att de inte har något alls med inlägget att göra och försöker sen klura ut någon annan, tråkig rubrik.

Hej i alla fall :) Har precs ätit cheerios med fil, gott gott. Idag har jag tänkt försöka hinna med mycket.
  • Städa och sortera garderoben
  • Fota mitt ärr på benet + maila till folksam
  • Måla naglarna
  • Förregistrera mina räkningar på internetbanken
  • Sätta in papper i min viktiga-papper-pärm
  • Dammsuga på rummet
  • Klippa mig?!
  • Duscha + brun utan sol (de e så tråååkigt å jobbiiigt)
  • Ut och gå
  • Fixa ny musik till min ipod
  • Gå på möte på jobbet 18-21
Ni ser ju vad jag har att göra... Och här sitter jag, 10.43 och har inte gjort ett skit. Igår kväll tänkte jag att jag skulle ställa klockan så jag kunde ringa attityd och se om de hade några lediga tider under sin happy hour (8-10) men jag glömde såklart ställa klockan och sov till 10.15...........


Nu ska jag ta tag i mitt liv. Herråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback