Sara har börjat blogga igen, då tyckte hon jag också skulle börja....

..så jag ger det väl ett försök. Jag tycker aldrig jag har något vettigt att skriva om men men, vill ni läsa om mitt liv så får ni väl skylla er själva :)

Jag kom precis hem från en springtur, den vanliga på 5km. Jag drog ut 13.17, satte på ipoden och mätte att det tog 4min att gå till stället där jag börjar springa från. När jag kom hem igen var klockan 13.51, alltså tog det EXAKT 30min för mig att springa 5km, NÖJD TJEJ!

Nu ska jag ta och göra någon god lunch, kanske en omelett med korv och paprika i? Sedan ska jag byta sängkläder, duscha, smörja in mig i BUS och sen vet jag inte vad jag ska göra. Ikväll frågade Anja om jag ville chilla hemma hos henne och äta grönsaksstavar med dipp, det tackar man ju såklart inte nej till!

Något framöver har jag tänkt börja springa en längre runda på 7km, får se hur jag kommer orka den, det är samma runda som den på 5km, fast att jag springer lite längre bort innan jag vänder hemåt igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback