Nattinatt

Nu ligger jag i sängen och tänkte sova. Imorgon är en ny vecka (undrar vilken vecka det är?!) med jobb, ledighet och lite skojigt midsommarfirande på slutet. Hur midsommar firas är inte än bestämt, vi får väl se hur det artar sig.

Imorgon jobbar jag på "gula jobbet" som en av mina kollegor så fint kallar det, tror jag också ska börja säga så, haha. Där slutar jag (förhoppningsvis) vid 15 och sedan bär det av på en löprunda, tror dock inte jag orkar ge mig på 7km:arn...

Kvällen till ära har jag spenderat med Anja. Vi åt grönsaker som vi dippade och kollade på filmen Last night som vi båda konstaterade saknade handling. Men men, mysigt hade vi i alla fall :)

Nu har jag sån där oerhörd craving på sushi igen. Jag, syrran och morsan ska dra på sammurai och äta det efter löning, fatta underbart <3 Var tusen år sedan alla vi tre hittade på något tillsammans, bara vi. Lillan, lillan och lillan, haha.

Näe. Nu är det sovdags! Pussipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback