Halvvägs

  • Städa och sortera garderoben
  • Fota mitt ärr på benet + maila till folksam
  • Måla naglarna
  • Förregistrera mina räkningar på internetbanken
  • Sätta in papper i min viktiga-papper-pärm
  • Dammsuga på rummet
  • Klippa mig?!
  • Duscha + brun utan sol (de e så tråååkigt å jobbiiigt)
  • Ut och gå
  • Fixa ny musik till min ipod
  • Gå på möte på jobbet 18-21
Duscha skippade jag visst sedan förra inlägget?! Nu har jag klippt naglarna och ska precis måla dom. Kanske hoppar in i duschen efter det och sen smörjer mig i bus? Men fatta trååååkigt, hatar att duscha och hatar att smörja in mig i BUS. :P

Jag har faktiskt ringt och pratat med olika fack, ska byta nämligen, så det kan man lägga till på listan :) Tyvärr hade ingen telefontid efter 15 så får ringa en annan dag, men nu har jag iaf numrena nerskrivna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback