ARBETSINTERVJU I SUNDSVALL!!!

Jag ska på intervju nere i sundsvall åt SJ för tjänsten som tågvärdinna! FATTA kul! Och fatta hur mycket roligare det är OM jag får tjänsten!!! Åh vad jag längtar! Och ännu bättre är det att min kompis Björn också ska ner på intervju för den tjänsten för då kan vi stötta varandra (oroa er inte för att han kommer sno tjänsten, det verkade vara ganska många som skulle anställas)! Och hitta till alla ställen tillsammans! FY FAN VAD GLAD JAG ÄR!!!!!!!! DETTA SKA FIRAS PÅ LÖRDAG! SUP OCH SVÄLJ, TREVLIG HELG!! :D

(det är ganska många som ska anställas så oroa er inte för att Björn kommer sno åt sig tjänsten)


Kommentarer
Postat av: Anja

MEN FY FAAAAAAAAAAAAAAAAN VAD ROLIGT!!!!!! Du kommer charma ärslena av dom :) Shit vad glad jag är för din skull!!!!! SKÅL MIN VÄN!

2010-09-23 @ 21:04:00
URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/
Postat av: Lilli

BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJS!!! VA KUL!

2010-09-24 @ 10:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback