Tur i oturen.

Minns ni mina kilklacksskor jag köpte på scorett i slutet av september?


De här är det i alla fall. De hade ett konstruktionsfel vilket gjorde att sulan gick sönder aslätt. Så idag gick jag in med dom för jag tänkte att de kanske kunde få en skomakare att fixa den. Men det enda alternativet som fanns var att få dom reklamerade och få pengarna tillbaka. Men jag ville ju verkligen ha ett par kilklacksskor, asbra partyskor såhär till hösten och vintern! Så då gick jag runt i hela stan och kollade efter ett par liknande skor i ungefär samma prisklass. Det slutade med att jag hamnade på scorett igen och hittade ett par för EXAKT samma pris, AWESOME!

Dom hade ingen poduktbild på scoretts hemsida så det här får duga :)

 

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig iodning inför kvällens festande :D Vad ska ni göra ikv? :)

 


Kommentarer
Postat av: Amanda FOTO

Men tack så jättemycket, fina du! Du gjorde allt min dag lite :)



Vilken tjusig sida du har också, gillar verkligen bakgrunden! Och Tack igen.

2010-11-28 @ 23:39:52
URL: http://www.aphoto.se
Postat av: Annica

jag ska sova ;P

2010-11-28 @ 23:50:25
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: gärddan

snygga:) ta med till linkan kanske?:P

2010-11-29 @ 22:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback