Planer inför kommande helg!

Bea och jag funderar på att dra upp till Umeå och besöka vår kompis Simon :) Vi tänkte i så fall ta hennes bil på fredag efter att hon och jag slutar jobb/skola och bo tre stycken i Simons korridorsrum och bara mysa och leva på nudlar en hel helg :D Låter väl inte helt fel, eller hur? Måste verkligen komma bort härifrån och få mina tankar på annat....

Idag har jag som vanligt varit på miroi, vi hade vårt första styrelsemöte med alla och jag blev utsedd till försäljningsgruppens huvudansvarige eller vad det nu kallades för. Det kommer bli sjuuukt spännande framöver men jag hoppas jag inte tagit på mig mer ansvar/jobb än vad jag klarar av..

Hade inte så mycket mer att skriva nu. Har ni förresten sett min lite förnyade header? :)
Vi kanske hörs senare. Om inte annat får ni ha det så bra!


haha, jag och min gamla klasskompis fredrik i somras när vi skulla vandra in till stråket efter att ha förfestat i Anjas lägenhet på frösön. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback