Första advent ♥

Hej på er! Idag är det första advent! Dagen har spenerats med inte så mycket mer än att julpynta och att adventsfika, jag verkligen älskar julen!!!
Vår familj är sånna som tar fram alla julprydnader på en gång när vi väl pyntar (vilket vi oftast gör första advent) och då tar vi alltså dessutom fram granen och klär den också. Jag älskar att vi faktiskt tar fram den så himla tidigt för då får håller julkänslan i sig så himla mycket längre :) Iår har vi dock använt oss av julgranskulor som är gjorde av choklad då vi har en ny familjemedlem sedan ett år tillbaka, nämligen vår nakenkatt ramses. :) Vi vill ju inte att han ska skära sig på sina söta små trampdynor om han skulle lyckas pajja en kula utan att vi är hemma och kan plocka bort skärvorna.. Så därför blev det "chokladkulor" iår :D
Julskivorna har spelats flitigt hela dagen, oj oj oj vad jag känner mig fylld av julkönslor nu, ni skulle bara veta! :)

Vår fina gran :)

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Lr9x7rSgRwc?fs=1&amp;hl=sv_SE"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Lr9x7rSgRwc?fs=1&amp;hl=sv_SE" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

Mitt i allt julpyntande så började Ramses jama som en tok, han var såklart hungrig! Då passade jag och Mia på att busa med honom. Visst är han söt i sin söta lilla julväst? :D Mamma som sytt den för att han ska hålla värmen bättre såhär till vintern :)

 

Nu är det läggdags!


Kommentarer
Postat av: Sofia

haha sött ^^

2011-02-01 @ 02:03:21
URL: http://bangsstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback