Fluff

Hej hej! Nu sitter jag och äter frukost, vaniljyoghurt med honungscheerios i, mums för magen! Tänkte bara säga godmorgon och slänga in en bild på hur mitt hår ser ut idag, fluffigt och vågigt! Sov med en inbakad fläta igårnatt efter jag duschat men sen blev det aldrig att jag tog ut den så jag gjorde det idag istället för igår :)

Det blir nog en lång dag i skolan idag så man får något gjort! Sen ska jag hem och laga middag tillsammans med familjen för att sedan vara med Sara och Ann :) Vi ska vara produktiva, nämligen hjälpa sara att julpynta, tvätta och slinga hennes hår :)

 

Men nu var det nog pratat! Ha en superbra dag!


Kommentarer
Postat av: sara

haha ja vi tvättade och hängde upp en julstjärna iaf :D haha. <3

2010-12-01 @ 17:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback