Epic fail x 2 (läsvärt!)

För en tid sedan så tänkte jag "nu är det fan dags att börja sortera alla mina bilder jag har liggandes på datorn så jag kan framkalla dom någon jäkla gång". Så detta påbörjade jag.
En tid senare såg jag en tävling i en bilaga som ÖP hade som gick ut på att man skulle maila in sin bästa sommarbild på temat bilresa. Så då kom jag och tänka på en bild på Anja som jag sett då jag höll på och sortera mina bilder. Jag skickade in bilden och hoppades på det bästa. Tävlingens pris var ett presentkort på Expert för 500 kronor. Då tänkte jag såhär; Hoppas jag vinner, för då kan jag framkalla alla mina bilder genom vinsten.
Men tiden gick och jag glömde bort min medverkan i den här tävlingen och sorterade klart mina bilder. Sen så skickade jag in alla mina bilder som jag sorterat ut på framkallning och påbörjade sen mitt klippande och klistrande för att skapa roliga fotoalbum. Sen fick jag ett mail om att jag VUNNIT tävlingen! Då inser jag "FAN JAG SOM REDAN FRAMKALLAT ALLA BILDER!!" Men kommer snabbt på att ja kan göra något mycket roligare med 500 spänn på expert än att framkalla bilder. Men när jag får mitt presentkort i posten så ser jag sen att det är VÄRDECHECKAR PÅ FRAMKALLNING!! Det är inte ens presentkort. EPIC FAIL!!!!!!!!! Så nu har jag 500 spänn på framkallning som jag inte lär behöva inom en snar framtid, haha! Men som tur var så var Mia otroligt seg med att skriva ut sina student tackkort så vi använde 200 kronor till att skriva ut dom...



Mitt andra fail var nu idag, när jag satt och skrev i mitt fotoalbum. Jag skulle skriva STRANDEN men det blev STRANDN, alltså fattades det ett E. HAHA, IDIOT...

 

Nu ska jag vänta på att mamma och mia kommer hem så vi kan laga mat tillsammans. Sen efter det ska jag bege mig hem till Sara och chilla. :) Vi hörs och ses! Puss&kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback