Ändrade planer.

Bea drog upp till Umeå igår och jag kände att jag inte ville förlora två dagars ersättning + att jag ha en viktig roll i broscyren vi håller på att göra, så vill inte missa en massa viktiga saker.. Så vi får se vad som händer i helgen isället. :)

Igår insåg jag att det är två helger kvar tills det är 1a avdent, det är helt sjuuuukt vad tiden har gått fort sen jag flyttade upp igen!! Men snart bär det ner igen, kommer bli hur kul som helst!! Men åter till ämnet, första advent. Min familj brukar plocka fram alla julsaker (inklusive julgranen) kring den första advent bara för att få en så lång julkänsla som möjligt :) Och bara några dagar senare, eller ungefär en vecka senare, så fyller jag 21 också :)

Nu sitter jag vid köksbordet och håller på och äter frukost bestående av rostade mackor med skinka på och till det dricker jag multivitaminbrus-dryck eller vad man nu säger :P Ska snart bege mig till Miroi. Egentligen tänkte jag dra dit till 9 men så sov jag så himla dåligt inatt så jag drar dit till 11 istället, haha :D Men innan jag drar måste jag komma ihåg att laga hålet mellan mina ben på mina leggnings, man ser ju fan rakt in! Haha!


Ha det så bra så hörs och ses vi :) Puss & kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback