Afterschool, jag gillar't!

Hej hej!!

Idag har jag varit på Miroi uppe på odenskog, min skola med andra ord. Idag skulle vi ha jobbat med att komma på egenskaper hos oss själva, sen göra fördelar med den egenskapen och sedan ha gjort säljpunkter och tillsluts samlat ihop alla säljpunkter till en unik säljpjunkt. Men så sa vår lärare att man kunde skicka in sitt CV till honom så man kunde få feedback på det, så då gjorde jag det istället. Det gav mig så mycket mer kändes det som... Han sa att det var ett sjuukt bra CV men att jag kunde ändra på några få fraser och ändra ordningen på mina utbildningar och arbetsgivare jag haft, så att senast är längst upp på sidan. Så dagens skola gav mig sjukt mycket, fast att de inte var det vi skulle ha jobbat med, haha!

När vi slutade vid 13 så var vi ett gäng som stannade kvar på skolan som vanligt och åt lunch tillsammans :) Sen föreslog en av grabbarna att vi skulle dra och ta en öl någonstans, och så blev det! Så fram tills nyss har vi suttit på The greek (Gamla news) och druckit gott och bara snackat massa skit, SJUKT MYSIGT!

Nu har alla i familjen kommit hem så nu är det dags att börja laga mat :) Ha det bra så ses och hörs vi!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback