Lite ljusare tider..

Med dagens rubrik menar jag mitt hår, mor min slingade min utväxt idag och klippte en bit på de slitna topparna. Blev ingen större skillnad. Är sugen på en liten förändring, mer om det om det ens kommer bli av.

Förutom den lilla förändingen på min skalle har jag idag lagat mat tillsammans med Sara (och mia, om det räknas att hon gjorde avocadosåsen haha). Det blev tacos, mums :) Sedan åkte vi två tillsammans med Ann bort till jamtlibryggan och mös i kvällssolen. Efter det drog vi hem till Sara och chillade framför tvn. Jag tycker om att umgås med folk utan att göra något speciellt.

Men hur jag än beter mig och vad jag än gör kan jag inte sluta tänka på han. Stefan, Stefan Stefan. Helvette, såklart skulle Winnerbäck och Miss Li's låt "om du lämnade mig nu" spelas på spotify bara för att jag började skriva om honom. Måste byta. Kan inte lyssna på den sortens musik just nu utan att börja gråta. Jag är så sjukt psykiskt utmattad. Vill honom allt väl och hoppas det löser sig för honom ♥. Jag måste ha tålamod. Maja, kämpa!

Hur som haver så bjuder jag på två bilder från dagens aktiviteter, enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback