Inlägget jag lovade för två dagar sedan...

Jag och mia (min lillasyster) var ju som sagt ute och paddlade kajak i torsdags (eller var det kanot? fattar fan inte skillnaden!). När vi satte oss i kajaken och började paddla undrade jag vad fan jag gett mig in på. Mia och jag skrek på varandra för vi lyckades inte åka rakt fram. Jag försökte köra framåt och samtidigt höll Mia på och styra båten vilket gjorde mig arg för då saktades ju min fart som jag skapade in. Men när vi väl kom överens om hur vi skulle göra så var det skitkul! Vi paddlade bort till vallsundsbron och lite bortanför. Sen vände vi och paddlade bort till jamtlibryggan. Eftersom vi var så dåliga på att paddla så blev våran tur zickzack:ig vilket gjorde att våran tur förmodligen tog dubbelt så lång tid än vad det skulle ha gjort. Haha! Men kul hade vi och det var det som spelade roll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback