Igår var ingen bra dag. Idag är en bättre dag. Men framöver kommer det stå väldigt stilla.


Jag och Stefan ska ta en paus. Jag, som är otroligt förälskad i honom, har väldigt svårt för det här med att ta en paus, men en paus är så mycket bättre än att göra slut och bara släppa oss helt och hållet bara för att vi behöver vara ifrån varandra. Ni som känner mig väl vet vad jag och Stefan har haft trassel och kämpat med i iprincip hela vårt förhållande och förstår kanske anledningen till pausen.
Jag vill inte prata om det här. Jag orkar inte. Jag har gråtit en hel del men nu insett att det är för det bästa. Ska tänka positivt och inte gräva ner mig. Vi ska försöka igen, jag längtar tills vi gör det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback