En traditionell minigolfrunda

Enda sedan jag och mia var små har vi nästan varje år spelat minigolf, antingen bara hon och jag eller tillsammans med mamma. Iår blev det bara syskonparet. En annan tradition som hör till minigolfrundan är att jag varje år förlorar. Någon enstaka gång har jag kommit på delat andraplats men aldirg etta. I år vände turen.

Det var jämt hela rundan fram till sista hålet. Jag fick en hole-in-one och mia fick max antalet slag, dvs 7. 31 poäng totalt är förmodligen asdåligt men jag förlorade i alla fall inte :D

Badhusparkens banor är för övrigt inte särskilt roliga. Visst det finns en mässmörstub, en bro och en kanon man ska skjuta igenom och lite små gupp här och där. Men att kanterna är gjorda av tegelsten suger och det är många banor som inte har någon form av hinder alls. Nästa gång får det bli campus minigolfbana :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback