En till dag har nått sitt slut.

Det har varit en skön dag idag. Har jobbat 10-16 och sedan varit på stan en snabbis med Mia för att kolla vad hon skulle köpa för sina presentkort hon fick på sin student.
Har precis ätit middag, det blev en liten bit av pajen jag åt igår, ett kokt ägg och en hårdbrömacka med skinka och tomat på.
Har börjat fundera på att kolla ut någon lämplig löprunda. Det är ju så långt till ÖSK så dit pallar man inte gå. Funderar på om man värmer upp genom att gå ner till bashusparkens södra ände och sedan springer ännu mer söder, upp för backen borta vid röda korset/LIDL och sedan hem igen. Undrar hur långt det är. Anja, vad var det för program du använda när du kollar in dina rundor? Länka gärna här i bloggen :)

Imorgon ska jag också jobba 10-16, även på måndag och tisdag. Undrar vad helgen har att bjuda på. Jag hoppas verkligen på en sak i alla fall.
Nu ska jag titta på det senaste avsnittet av Lie to me och chillaaaaaa ♥

Kommentarer
Postat av: Anja

http://iform.se/mat-din-runda



det här programmet är asbra! men angående ÖSK så kan det vara skönt att springa där eftersom att det är mjukt underlag. kanske värma upp på vägen dit med promenad/småjogg, sen ett varv i 2,5:an och sen nedvarvning på vägen hem? det borde sluta på 4,5-5 km :)

2010-08-13 @ 09:21:19
URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback