En dag med vänskapliga möten.

Igår var jag så trött så jag somnade riktigt tidigt. Det resulerade i att jag också vaknade tidigt vilket var riktigt skönt. Åt en god frukost bestående av laktosfri fil, vetepuffar och banan. Satt i sängen och åt medan jag surfade på nätet, riktigt nice faktiskt! Senare hörde björn av sig så då hoppade jag in i duschen och spenderade 1,5 timme tillsammans med han och hans kompis på stan, vi åt bla glass från donken och njöt av solen på stortorget. I like :)
Vid 13.00 befann jag mig hos Sara och strax därefter anslöt sig Anja och vi delade ut lappar i saras grannars trapphus då hon vill byta upp sig till en större lägenhet. Hoppas någon hör av sig! Senare vandrade vi ner på stan och åt kebab och efter det var vi in på kappahl som hade öppet på en söndag(!). Vid 16-tiden sa vi hejdå och gick hem åt varsitt håll. En mysig dag måste jag säga!

Nu håller jag på och laddar hem lite filmer, funderar på att se en tecknad film som heter draktränaren, trailern verkade skibra!

Kommentarer
Postat av: Sofia

tomt här i lägenheten utan dig! draktränaren är mkt bra!

2010-08-15 @ 20:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback