Bakisdag som slutade väl!

Imorse kändes livet förjävligt. Jag försökte komma på andra tankar genom att göra någon nytta. Jag dammsög hela lägenheten, städade mitt rum och duschade. Livet kändes fortfarande förjävligt. Sen kom Sara och vi gick ner på stan, livet kändes då inte lika förjävligt men fortfarande otroligt jobbigt. Senare bar det hem till henne och där satt vi och chillade samtidigt som hon sorterade sin garderob. Sen kom Sara på den briljanta idén att bada bubbel hemma hos hennes föräldrar. Sjuukt skönt. Tankarna på allt bara försvann ut i ångan från våra kroppar. Det var ganska läskigt att bada idag för vi badade nämligen när det åskade och regnade som värst. Hela himlen sken upp och blev lila av blixtarna som kom tätt inpå varandra. Det mullrade sjuuuukt mycket och regnet stod som spön i backen.

 

Imorgon ska vi ut och gå igen, dock inte i 2,5 timme. Haha det pallar jag fan inte. Men 1 timmes promenad ska vi allt ge oss på! Hoppas det inte regnar. Men men, om det gör det skulle vi ge oss ut i alla fall! Undrar vad mer söndagen kommer att bjuda på...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback